Генеральний директор facebook марк цукерберг (mark zuckerberg) вперше вирішив прокоментувати критику, що прозвучала щодо компанії в змі. Він заявив, що звинувачення facebook в тому, що вона ставить прибуток вище безпеки користувачів, «просто не відповідають дійсності».

Bloomberg

” складно спостерігати таке висвітлення подій у пресі, яке спотворює нашу роботу і наші мотиви. На самому базовому рівні, я думаю, більшість з нас просто не усвідомлює помилкову картину, яку малюють про компанію», — повідомив цукерберг в листі до персоналу компанії у вівторок, який він також опублікував в мережі.

Лист цукерберг був опублікований незабаром після того, як колишня співробітниця facebook френсіс хаген (frances haugen) виступила з викриттям діяльності компанії і дала свідчення на слуханнях в сенаті про свій досвід роботи в ній. За її словами, внутрішнє дослідження показало, що компанія приділяє пріоритетну увагу прибутку при стимулюванні підрозділів. Хаген також виступила в ефірі передачі» 60 хвилин ” (60 minutes) телеканалу cbs в неділю ввечері, заявивши, що facebook регулярно приймає рішення, які ставлять інтереси бізнесу вище безпеки користувачів.

” спостерігався конфлікт інтересів між тим, що було добре для суспільства, і тим, що було добре для facebook, — сказала вона. – facebook знову і знову вибирала оптимізацію для своїх власних інтересів, наприклад, щоб заробити більше грошей”.

Цукерберг написав, що його турбує розповідь про те, що facebook не піклується про безпеку дітей. Два слухання в сенаті за останній тиждень були присвячені впливу facebook на підлітків і дітей молодшого віку, при цьому були враховані свідчення хаген.

Минулого місяця ресурс wall street journal опублікував звіт про внутрішнє дослідження facebook, отриманий від хаген, який демонструє, що instagram погіршив проблеми з психічним здоров’ям у деяких підлітків, які використовують додаток. До речі, компанія призупинила проект зі створення версії instagram для дітей.

” коли справа доходить до здоров’я або благополуччя молодих людей, має значення кожен негативний досвід, – написав генеральний директор. – ми роками працювали над провідними в галузі ініціативами, щоб допомогти людям в такі моменти, і я пишаюся виконаною нами роботою».

За словами цукерберга, facebook не отримує ніякої вигоди від контенту, який викликає у людей гнів або депресію, або від прийняття всіх продуктових рішень, спрямованих на максимальну взаємодію з користувачем. Він додав, що коли в 2018 році компанія змінила алгоритм стрічки новин, щоб показувати більше повідомлень від друзів і родичів, це було зроблено, незважаючи на розуміння того, що в цьому випадку люди будуть витрачати менше часу на соціальну мережу.