Facebook заявила, що після виборів в сша в 2016 році витратила більше $13 мільярдів на забезпечення безпеки. Повідомляється, що зараз в службі безпеки компанії працює 40 тисяч співробітників, серед яких є і зовнішні підрядники, які займаються модерацією контенту. Це на 5 тисяч співробітників більше, ніж у 2019 році.

Bloomberg.com

У вівторок facebook зробила публікацію в своєму блозі про те, що незважаючи на великі інвестиції в безпеку, їй доводиться стикатися з серйозними труднощами. Головними проблемами, над якими зараз працюють співробітники служби безпеки компанії, є дезінформація про covid – 19 і торгівля людьми. Документи показують, що співробітники facebook регулярно виявляють серйозні проблеми з неналежним контентом і поведінкою в соцмережі, проте часто не можуть їх виправити.

Компанія заявляє, що завжди в міру можливостей реагує на проблеми на платформі. Однак зараз facebook намагається бути більш активною, залучаючи співробітників з безпеки ще на етапі проектування нових продуктів.

Facebook також поділилася новою статистикою щодо своєї глобальної бібліотеки політичної реклами. Це архів, в якому користувачі можуть шукати політичну рекламу, розміщену в facebook і instagram. Компанія заявила, що щомісяця близько 3 мільйонів людей використовують бібліотеку політичної реклами. За перші шість місяців поточного року facebook відхилила 3,5 мільйона політичних і соціальних рекламних оголошень.