Японська компанія honda motor досі дотримувалася консервативної стратегії переходу на електротягу, обіцяючи відмовитися від двс лише до 2040 року. На ринку сша, наприклад, компанія в найближчі роки буде пропонувати тільки два батарейних кросовера на платформі gm ultium, один з яких буде носити марку acura. Зате в китаї вже до 2030 року honda відмовиться від реалізації машин, позбавлених тягових електродвигунів.

Джерело зображення: honda motor

Як пояснює electrek з посиланням на офіційний прес-реліз honda motor, мова йде про відмову від машин виключно з двигунами внутрішнього згоряння. Гібриди на місцевому ринку і за його межами будуть поставлятися без обмежень. На цьому тижні honda представила електричні кросовери e:ns1 (на фото крайній зліва) і e: np1 (на фото крайній праворуч), які з 2024 року будуть випускатися на спеціально побудованих підприємствах в китаї, що функціонують в рамках співпраці з місцевими автовиробниками dongfeng і gac відповідно.

В цілому, до 2025 року honda виведе на китайський ринок ще три моделі електромобіля сімейства e:n, а загальна кількість новинок даної серії за найближчі п’ять років збільшиться до десяти штук, хоча в нього увійдуть і гібриди. Акумуляторні електромобілі включають купе і модель класу gt, а також кросовер, їх концептуальний дизайн демонструється ілюстрацією вище. Не виключено, що до середини десятиліття honda почне поставляти ці електромобілі за межі китаю.

Цікаво, що ще більш інертна в плані переходу на акумуляторні електромобілі компанія toyota motor вже зараз поставляє електромобілі на ринок китаю, оскільки він просто є найбільшим у світі. Можливо, honda керується схожими міркуваннями, починаючи експансію електромобілів з китаю. У європі компанія пропонує всього одну модель компактного електромобіля, а в сша буде змушена до середини десятиліття спиратися на співпрацю з gm. Чи виправдає себе подібна сегментація, стане відомо пізніше-не можна виключати, що honda просто намагається грамотно розподілити ресурси. У минулому році компанії вдалося реалізувати в кнр близько 1,6 млн автомобілів, а ринок електрифікованих транспортних засобів цього регіону в цьому році повинен вирости до 3 млн екземплярів.