Виявляється, технологія google по прискореному запуску веб-сторінок на мобільних пристроях (amp) не користується великою популярністю серед власників ios-техніки. Більш того, вони навіть готові купувати платне додаток, аби не бачити amp-сторінки в пошуковій видачі.

Буквально вчора, 27 вересня, ios-розробник крістіан селіг був ошелешений, коли його додаток amplosion піднялося на першу сходинку app store в категорії «інструменти». Найдивовижніше, що в магазині воно з’явилося зовсім недавно — 20 вересня.

Amplosion-розширення для safari, автоматично перенаправляє користувача на повноцінну версію сайту при відкритті amp-версії. Останні швидше завантажуються, споживають менше трафіку, їм віддається пріоритет в пошуковій видачі, але разом з тим такі сторінки сильно обмежені в плані функцій в порівнянні з повноцінними версіями.

Не менш дивно і те, що amplosion-платне додаток з цінником в $2,99. Але і це не завадило йому знайти популярність. Більш того, воно зайняло 9-у позицію в рейтингу найпопулярніших платних додатків в app store. У магазині у нього майже 600 позитивних відгуків і максимально можлива оцінка — 5.0.

За даними аналітичної компанії appmagic, своєю популярністю amplosion зобов’язана статті порталу 9to5mac, в якій воно названо одним з кращих safari-розширень для ios 15 і ipados15.