У налаштуваннях графіки amd або nvidia можна помітити потрійну буферизацію. Параметри дозволяють включати її в додатках opengl. Її рекомендується паралельно використовувати з вертикальною синхронізацією. Функція потрібна для зниження затримок у підготовці даних.
Ця стаття розповість, що це таке потрійна буферизація opengl. Теоретично вона дає підвищення продуктивності і зменшення кількості фризів. На практиці все потрібно тестувати самому. Її включення може знизити затримки, але все залежить від програми і пк.
Що таке потрійна буферизація opengl
потрійна буферизація opengl (англ. Triple buffering) – це альтернативний режим вертикальної синхронізації, тільки для додатків opengl. Три рівня буферизації, в кожному заздалегідь готуються графічні дані, які використовуються без очікування.
У загальних рисах, як це працює:
у панелі nvidia : потрійна буферизація підвищує продуктивність, тільки в режимі вертикальної синхронізації. Ще дивіться: чи варто включати вертикальну синхронізацію.
Увімкнення потрійної буферизації amd&nvidia
Власне, у розділі ігри виберіть, наприклад, world of tanks . У підрозділі відеокарта виберіть додатково . Перетягніть потрійна буферизація opengl в положення включено .
Або відкрийте налаштування>відеокарта>додатково . І тут вже потрійна буферизація opengl активується для всіх додатків. Включається простим перетягуванням повзунка.
У панелі керування nvidia відкрийте параметри 3d>керування параметрами 3d . Знайдіть параметр потрійна буферизація (він дозволяє включити буферизацію в додатках opengl).
До речі, world of tanks це відмінний приклад. Ви можете в ній включити вертикальну синхронізацію, і після чого вам рекомендують потрійну буферизацію. Без пз драйверів…
Висновок
На практиці марно використовувати потрійну буферизацію без вертикальної синхронізації. Чим більше даних буферизується, тим більше будуть затримки, і збільшується використання відеопам’яті. У теорії вона пом’якшує стрибки зображення при зміні кадрів.
Дивіться ще як налаштувати amd radeon settings або налаштувати відеокарту nvidia для ігор. Зараз же намагаюся уникати вертикальну синхронізацію з буферизацією. Віддаю перевагу amd freesync і nvidia g-sync, плюс придбав собі монітор з adaptive-sync …