Need for speed дебютувала в кіно в 2014 році, але, за словами колишнього продюсера крейга лібермана, в середині 2000-х років вона ледь не потрапила на телеекрани.

На своєму каналі на youtube ліберман розповів, що після того, як він був прийнятий на роботу в ea в якості консультанта по need for speed: underground, він запропонував компанії реаліті-шоу на основі популярної гоночної гри. Ідея лібермана полягала в тому, щоб поставити кілька команд один проти одного в випробуваннях, натхненних іграми. При цьому кожен загін учасників повинен був зібрати свої власні автомобілі, які будуть використовуватися в цих змаганнях.

За словами лібермана, одна з ідей полягала в тому, щоб команди змагалися в проходженні кола на час, а потім переходили до частини, де журі буде голосувати за їх автомобілі і характеристики.

Що ж завадило need for speed потрапити на екрани телевізорів? двома основними проблемами були бюджет, за оцінками лібермана, він склав більше 6 мільйонів доларів, і занадто велика кількість телевізійних шоу про автомобілі на ринку. У підсумку проект був згорнутий, а need for speed в кінцевому підсумку вийшов на екрани в кінематографічній роботі, в якій знявся аарон пол з серіалу “пуститися берега”.