У власників android-додатків, що використовують мобільну медіацію для монетизації, з’явилася можливість додати в аукціон рекламну мережу mytarget за технологією in-app bidding.

In-app bidding-технологія, яка дозволяє мобільній медіації в режимі реального часу дізнатися, за якою ціною різні рекламні мережі пропонують оголошення для показу. Технологія спрощує для видавців підключення рекламної мережі в мобільну медіацію: більше не потрібно витрачати час на налаштування безлічі порогів, як у випадку з мережами, які не підтримують біддінг.

Не всі рекламні мережі технологічно підтримують біддінг. Однак це не заважає видавцям отримувати кращу ціну за показ. Для таких мереж мобільна медіація використовує технологію розумного водоспаду. Замість класичної каскадної моделі обходу порогів тут працює передбачувальна модель.

Одночасне використання цих технологій прискорює показ реклами і збільшує дохід видавців.

Як це працює:

Для мереж, які використовують технологію in-app bidding, мобільна медіація запитує ставки безпосередньо у всіх мереж одночасно і моментально отримує відповідь.

Рекламні мережі, які підключені через розумний водоспад, також беруть участь у боротьбі за показ. Після відповіді мереж, підключених по біддингу, ml-алгоритм прогнозує, чи запропонують інші мережі ставки вище.

Якщо алгоритм вирішить, що така ймовірність є, мобільна медіація відправить цій мережі запит на рекламу. Якщо ні-медіація відразу покаже найвигідніше оголошення від мережі, підключеної по біддингу.

Мобільна медіація не виступає посередником між паблішером і зовнішніми рекламними мережами при виплаті винагороди. Видавці, як і раніше, отримують виплату від мереж безпосередньо.

Щоб підключити mytarget за технологією in-app bidding, потрібно скористатися інструкцією.

Якщо мережа mytarget вже була додана по системі розумного водоспаду, при налаштуванні біддінга потрібно відключити таку інтеграцію.

Нагадаємо, мобільна медіація, безкоштовна платформа автоматичного підбору рекламних систем для показу реклами в мобільних додатках, була запущена яндексом в кінці 2018 року. Медіація дозволяє показувати в додатку оголошення з декількох рекламних мереж. Кожна рекламна мережа пропонує до показу оголошення, а мобільна медіація автоматично вибирає з них найбільш вигідне для видавця.