Влітку nvidia розповідала про співпрацю з valve і плани впровадження підтримки згладжування на базі машинного навчання dlss в proton — прошарок, використовувану на операційних системах linux для запуску windows ігор. Підтримку повинні були впровадити у вересні для ігор, що працюють з графічним api directx 11 і 12 версій. Оновлену експериментальну версію proton встигли випустити до 30 вересня, правда dlss в ній поки може працювати тільки в directx 12. Для включення підтримки потрібно додати в параметри запуску гри proton_enable_nvapi=1.

openclipart-vectors, pixabay

Що стосується нової стабільної версії proton 6.3-7, в ній оновили dxvk і vkd3d-proton, поліпшили роботу forza horizon 4, виправили помилки в налаштуваннях resident evil village, а в популярному симуляторі f1 2020 виправили підключення керма logitech g920. Відновлено сумісність з divinity original sin 2 і quake champions, яка була порушена після недавніх оновлень цих ігор. У списку сумісних проектів з’явилося відразу шість нових ігор, це футбольний симулятор efootball pes 2021, відразу три частини автосимулятора wrc, з 8 по 10, екшен у віртуальній реальності everslaught і life is strange: true colors.

Крім озвучених вище змін експериментальна версія proton може похвалитися виправленнями в системах введення, роботи з вікнами, розподілу пам’яті, роботи з файлами. Підвищена стабільність в unreal engine 4 іграх, а серед проектів, в які тепер можна грати, deathloop і mass effect legendary edition. Всі зміни можна побачити на github.