В особистому кабінеті яндекс id тепер можна подивитися своє листування зі службами підтримки. Відповіді крамниці, музики, послуг та інших сервісів зібрані в одному місці – в розділі «центр підтримки». Користувачі легко знайдуть там потрібне повідомлення, зможуть продовжити діалог або почати новий.

Листування з сервісами представлена у вигляді чатів, навіть якщо спочатку спілкування відбувалося поштою. Чати відсортовані хронологічно, щоб в них було легко орієнтуватися. Знайти інформацію у всіх чатах або в одному з них допоможе вбудований пошук. Наприклад, якщо користувач не пам’ятає, коли і куди йому прислали промокод, він знайде його в «центрі підтримки».

Через «центр підтримки» можна зв’язатися з цілим рядом сервісів. Серед них музика, кінопошук, послуги, станція, заправки, інвестиції, оголошення, месенджер, афіша, кью і сам яндекс id. Швидкість відповіді залежить від сервісу, більшість команд відповідають за лічені хвилини. Центр підтримки буде розвиватися: в ньому з’являться нові сервіси і можливості.

Крім історії звернень, в особистому кабінеті користувача зберігаються його особисті дані (наприклад, адреса і телефон), платіжні картки для yandex pay і історія платежів. З його допомогою можна управляти підписками і залишати відгуки на фільми, місця і товари. Всі дані в яндекс id надійно захищені, що підтверджує сертифікат відповідності стандарту soc.

Нагадаємо, 1 червня в особистому кабінеті яндекс id з’явився інструмент для управління даними. З його допомогою користувачі можуть запросити архів з інформацією, яку накопичили про них різні сервіси яндекса, а також видалити свої дані з окремих сервісів. Наприклад, можна стерти історію запитів до аліси або відомості про відвідані місця.