Як просунути сайт

9-17-2021

Багато компаній , наприклад така як https://hover.com.ua працюють в декількох регіонах відразу. Перед ними виникає логічне запитання: як правильно просувати сайт? Є кілька стратегій для оптимізації одночасно в декількох регіонах: на піддоменах, оптимізація в розділах (в папках), на різних сайтах.

Просування сайту в регіонах на піддоменах

Такий метод відмінно зарекомендував себе в» яндексі”, але і в google його теж можна використовувати. Важливо, щоб контент був максимально унікальним.

З’ясуйте, яку пошукову систему найчастіше використовують ваші потенційні клієнти і проаналізуйте конкурентів. Якщо ваша цільова аудиторія користується “яндексом”, а перші позиції займають сайти на піддоменах, потрібно зробити наступне:

1. Для регіонів створіть піддомени з приставкою конкретного міста в форматі gorod.example.ru.

Наприклад:

Msk.universepro.ru

Chel.universepro.ru.

2. Для піддоменів виконайте внутрішню технічну настройку. Робота проходить в кілька етапів( перші два-стандартні):

Встановлення захищеного протоколу https;

Налаштування 301 редиректу версії з www на головне дзеркало без цієї приставки або навпаки;

Створення свого окремого файлу robots.txt і sliap.xml для кожного піддомена.

3. Для ефективного просування створіть на піддоменах унікальний і актуальний для певного міста контент. Інакше “яндекс” може склеїти його з головним доменом. Що важливо врахувати:

Для кожного піддомена пропишіть шаблони мета-тегів (title і description) з використанням топонімів.

Для основних категорій пропишіть тексти, що містять регіональні запити. Сторінки, значущі для всіх регіонів, закрийте від індексації або унікалізуйте.

Щоб піддомени розрізнялися, використовуйте відгуки користувачів, інший графік роботи, контакти або вартість доставки. Завдяки таким змінам сайт буде ефективно просуватися по декількох регіонах.

4. На сторінці контактів вкажіть номери телефонів та адресу філії компанії в даному місті. Цю ж інформацію додайте в ” яндекс.довідник ” і google my business.

5. Додайте піддомени в ” яндекс.вебмастер ” і підтвердіть права на них. Кожному присвойте конкретний регіон.

6. З основного домену зробіть перелінковку з піддоменами. Так відвідувач сайту зможе вибрати необхідний йому регіон.

У такої стратегії є свої переваги і недоліки. Серед переваг:

Висока ефективність просування в “яндексі”;

Можливість присвоювати регіон кожному піддомену;

Висока релевантність сторінок геозалежним запитам.

Недоліки:

Низька результативність в google;

Перетікання посилальної маси основного домену на піддомени;

Дорожнеча просування.

Просування за допомогою розділів

Спосіб дозволяє просувати сайти по декількох регіонах і в google, і в «яндексі». Суть методу проста: створіть категорії для кожного міста, в якому ваша компанія веде свою діяльність.

Потрібно створити унікальні тексти і метатеги з використанням певних регіональних запитів. На сторінці контактів обов’язково вкажіть адреси і телефони філій компанії. Не забудьте додати їх в ” яндекс.довідник ” і google my business.

Переваги стратегії:

Висока результативність в google;

Легка реалізація і контроль – всі роботи ведуться в рамках одного сайту;

Підвищення довіри пошукових систем і збільшення потоку відвідувачів;

Зосередження всієї посилальної маси на одному сайті.

Недоліки:

Необхідний унікальний контент;

Для кожного міста потрібно створювати сторінки з контактними даними.

Просування на різних доменах по декількох регіонах

Цей спосіб відмінно працює в google і схожий на просування на піддоменах в «яндексі». Його суть полягає в створенні абсолютно різних сайтів в регіональній доменній зоні. Вам доведеться створити максимально оптимізований контент і посилальний профіль, внести різні контактні дані. Таким чином ви уникнете песимізації і склеювання сайтів.

Переваги стратегії:

Висока ефективність в google;

Можливість повністю оптимізувати сайти під регіональні запити і ранжувати їх в локальній видачі.

Недоліки:

Високі вимоги до унікальності контенту: в іншому випадку сайт може потрапити під афіліат;

Дорожнеча розробки та ведення сайтів;

Дизайн і деякі маркетингові блоки на різних доменах повинні відрізнятися.

Який спосіб краще

Але який же варіант просування в декількох регіонах вибрати? єдиного рішення немає. Все залежить від ваших можливостей і завдань просування. Також багато в чому на вибір стратегії впливає тематика бізнесу та особливості пошукових систем.

Щоб визначитися зі способом просування, потрібно проаналізувати нішу і конкурентів. Тільки після цього можна прийняти правильне рішення.

Додаткові рекомендації

Якщо тематика сайту актуальна для всіх російських регіонів, в ” яндекс.вебмайстер “вкажіть регіональність “росія”, а не конкретне місто. Однак якщо це зробить власник невеликого інтернет-магазину, то його сайт загубиться серед конкурентів.

Якщо ви ведете блог, цікавий всім незалежно від місця проживання, вкажіть в панелі для вебмайстрів пошукових систем «немає регіону».

Перед початком просування сайту по декількох регіонах розробіть грамотну стратегію. Для виправлення помилок потрібно досить багато грошей, часу і сил.