Ми неодноразово говорили про табличному редакторі від компанії microsoft – про програму excel. Весь пакет офісних програм по праву є лідером ринку. І це лідерство досить легко пояснюється наявністю величезного функціоналу. Більш того, з кожною версією він поповнюється.

Насправді, приблизно десята частина всіх функцій не використовується рядовим користувачем, тому багато хто навіть не знаю про їх існування і роблять вручну те, що можна зробити автоматично. Або витрачають час, пристосовуючись до певних обмежень і незручностей. Сьогодні ми хочемо розповісти вам про те, як закріпити область в ексель. Іншими словами, в програмі є функція, завдяки якій ви зможете закріпити шапку документа для своєї зручності.

Закріплюємо область (шапку) в програмі microsoft excel

Що ж, більш тягнути не будемо. Давайте відразу розглянемо процес закріплення потрібної вам області в якості нерухомої шапки, яка завжди буде залишатися зверху (або збоку), куди б ви не прокручували документ. Отже, ви повинні виконати наступні дії, щоб домогтися необхідного результату:

  1. насамперед переходимо у вкладку “вид”, далі натискаємо на кнопку ” закріпити області»;
  2. тепер ви повинні вибрати потрібний варіант закріплення. Їх всього три:

«закріпити області “- завжди відображатися будуть ті області, які в даний момент виділені вами;

«закріпити верхній рядок “- в даному варіанті закріплюється лише перший рядок;

«закріпити перший стовпець ” – буде закріплений перший стовпець. Використовується при горизонтальному прокручуванні.

Таким чином, вибір конкретного пункту залежить виключно від ваших потреб.

Закріплення і рядків, і стовпців одночасно

Як би там не було, ці варіанти підходять лише в тому випадку, якщо ви хочете виділити один рядок або один стовпець в будь-якому місці документа. Але що ж робити, якщо потрібно закріпити відразу і рядок, і стовпець, щоб вони відображалися постійно? давайте розберемося:

  1. повторюємо те ж саме, що було в першому пункті. Тобто, переходивши у вкладку “вид”, натискаємо на кнопку ” закріпити області»;
  2. тепер нам потрібно вибрати область, яка знаходиться на перетину стовпців і рядків, що ми хочемо закріпити. Це нескладно і показано на нашому скріншоті для більшої наочності;
  3. дивіться на результат: ми прокрутили список з інформацією і горизонтально, і вертикально, а все те, що було закріплено, залишилося на своєму місці. Отже, у нас вийшло!

Як бачите, нічого складного немає в обох випадках. Це справа буквально декількох хвилин. Саме тому пакет офісних програми ms office (в їх число входить і ексель) є дійсно найбільш затребуваним по для редагування всіх видів текстових і графічних даних: будь-яка дія можна автоматизувати або максимально спростити, головне запам’ятати, як все це робиться.

Дана інструкція актуальна не тільки для excel 2013, на якому вона була продемонстрована, але і для старіших – відмінність може бути в розташуванні елементів, не більше того. Тому якщо у вас інша версія не полінуйтеся зробити пару зайвих рухів мишею.