Death stranding, створена і зрежисована хідео кодзімою після його розставання з konami, є однією з найдивніших речей, наповненою химерним світом і ще більш химерним оповіданням. Але це не все, що було унікальним, оскільки в грі була цікава онлайн-механіка, де гравці впливали на побудову шляху з плином часу, незважаючи на те, що ніколи не були безпосередньо залучені. Тепер, схоже, sony прагне зберегти цю механіку при собі.

Sony отримала патент який називається ” радіолокація місцевості і поступове побудова маршруту у віртуальному середовищі відеоігри». Це стосується здатності в грі, яку гравці повинні впливати на місцевість асинхронними способами.

«метод впливу на ігровий світ відеоігри. Спосіб включає в себе перехресне запилення першого шляху з використанням середовища межигрового зв’язку в безлічі віртуальних середовищ безлічі асинхронних ігор безлічі гравців, що грають у відеогру. Метод, що включає визначення того, що перший шлях був пройдений один або кілька разів одним або декількома персонажами безлічі гравців в безлічі асинхронних ігрових ігор. Метод, що включає поліпшення першого шляху на основі декількох разів, коли перший шлях був пройденим одним або декількома персонажами. Метод, що включає перехресне запилення по першому шляху, був поліпшений в безлічі віртуальних середовищ”.

Ігрова механіка, подібна до цієї, як правило, не запатентована, хоча протягом багатьох років були деякі ключові приклади, такі як wb interactive, що запатентувала систему nemesis в своїх іграх shadow of mordor. Жодна гра не зробила цього так, як death stranding, і здається, що навряд чи це стане чимось більшим у більш широкому масштабі, якщо хтось не захоче оскаржити патент sony. Ходили чутки, що продовження гри також знаходиться в розробці, так що, швидше за все, воно залишиться в рамках франшизи ще довгий час.

Death stranding доступна на playstation 4 і пк, а версія director’s cut також доступна на playstation 5.