Компанія electronic arts розповсюдила прес-реліз, із заявою про завершення покупки студії розробки playdemic у at&t. Вартість покупки склала 1.4 мільярда доларів сша. Electronic arts заявляє про посилення свого мобільного напрямку за допомогою даної покупки.

Студія playdemic випустила всього одну гру golf clash в січні 2017 року, яка за офіційними даними була завантажена більше 80 мільйонів разів і щорічно заробляє близько 200 мільйонів доларів сша.

“ми дуже раді офіційно вітати команду playdemic в electronic arts, додаючи до нашого зростаючого мобільного портфеля і розширюючи наше лідерство в спорті”, – сказав ендрю вілсон, генеральний директор electronic arts. “додавання неймовірної команди playdemic не тільки збільшує потужність наших мобільних команд у всьому світі, вона також продовжує наше розширення і інвестиції в талановитих фахівців з великобританії. Тепер, коли playdemic входить до складу electronic arts, ми раді представити ще більш дивовижні та інноваційні мобільні ігри різної аудиторії по всьому світу”.

З додаванням playdemic портфоліо electronic arts тепер включає більше 18 мобільних онлайн-сервісів в швидкозростаючих жанрах, включаючи стиль життя, казуальні ігри, спорт і ігри середнього рівня. Послужний список playdemic в створенні інноваційного ігрового процесу і потужних послуг в режимі реального часу в поєднанні з провідною інтелектуальною власністю electronic arts в спорті і за його межами створює захоплюючі можливості для зростання.