На цьому тижні відбувся реліз гри the good life . Йдеться про новий проект, за який відповідає культовий геймдизайнер хідетака суехіро ( swery65 ).

Японець прославився завдяки таким іграм, як d4: dark dreams don’t die, extermination, the last blade, lord of apocalypse, lord of arcana, the missing: j. J. Macfield and the island of memories, spy fiction, kizuna encounter і tomba! 2: the evil swine return . Однак” магнум опусом ” суехіро фанати вважають дилогію deadly premonition , натхненну серіалом twin peaks .

Однак за deadly premonition закріпилося слава гри з огидною оптимізацією. Пов’язано це з випуском перевидання deadly premonition: the director’s cut для playstation 3 і pc. На консолі sony продуктивність постійно просідала, а на комп’ютерах навколо запуску доводилося влаштовувати “танці з бубном”.

Не краще виявилася ситуація з виходом в 2020 році на nintendo switch нового перевидання deadly premonition origins . Але справжньою катастрофою став реліз гри deadly premonition 2: a blessing in disguise , який залишається ексклюзивом гібридної консолі nintendo.

Справа в тому, що продуктивність сиквела трималася в районі 10 кадрів в секунду, а візуально гра виглядала огидно. Спроби розробників виправити становище за рахунок патчів не можна було назвати ефективними.

The good life є менш амбітним проектом, який команда хідетакі суехіро профінансувала через kickstarter. однак якщо ви хочете отримати справжній”swery65″ -досвід, то грати варто на xbox one. Згідно з аналізом від youtube-каналу potato spud gaming , на базовій версії консолі показник продуктивності тримається в районі 20 кадрів в секунду (з осіданнями).

Тестування версії для nintendo switch поки ніхто не опублікував. Судячи з геймплею, її продуктивність значно краще, але досягнуто це було за рахунок сильного урізання графіки.