the sandbox

Newzoo розповіла про п’ять трендів, які можна буде спостерігати на ринку метавселенных, блокчейн-ігор і nft в 2022 році. Аналітики вважають, що геймери почнуть поступово приймати ці технології, а великі бренди будуть активніше скуповувати віртуальну землю.

ставлення геймерів до блокчейн-ігор зміниться

  • зараз більшість кор-гравців негативно налаштовані щодо nft і блокчейна. Досить згадати скандальний анонс nft-платформи від ubisoft. Однак в newzoo впевнені, що це незабаром зміниться — в тому числі завдяки появі ігор в цій сфері з більш глибоким геймплеєм і просунутою графікою.
  • все більше aaa-компаній почнуть проявляти активність на цьому ринку. Наприклад, ендрю вілсон (andrew wilson), гендиректор electronic arts, заявив в останній розмові з інвесторами, що nft «стануть важливою частиною майбутнього». Про nft активно говорять і керівники інших великих компаній.
  • на думку newzoo, в 2022 році також повинен знизитися поріг входу нових гравців в nft-тайтли. Зараз потрібно заплатити сотні доларів, щоб просто почати грати в axie infinity. Однак аналітики впевнені, що незабаром такі ігри стануть доступні для ще більш широкої аудиторії.

на ринку стане ще більше m&a-угод, пов’язаних з метавселеннимі

  • як і будь-який інший молодий ринок, метавсесвіт привертають підвищену увагу інвесторів. Великі компанії, які вже розвиваються в цьому напрямку, будуть прагнути зміцнити свої позиції за допомогою нових стратегічних поглинань.
  • на ринку метавселенних будуть помітні ті ж тендеції до консолідації, що в останні роки спостерігаються в ігровій індустрії в цілому. Невеликі гравці також будуть прагнути до об’єднання, щоб разом протистояти великим компаніям.
  • до того ж в пов’язані з метавселенние стартапи зараз відносно дешево інвестувати. Аналітики вважають, що великі гравці будуть кувати залізо, поки гаряче, і активно шукати компанії для поглинань.

nft-компанії стануть люксовими брендами

  • nft набирають популярність серед знаменитостей-особливо колекція цифрових мавп bored ape yacht club. У неї вже вклали кошти такі артисти, як eminem, snoop dogg і багато інших.
  • за словами аналітиків, такий інтерес з боку інфлюенсерів може підвищити споживчий попит на nft серед багатої аудиторії. Вони можуть стати символом статусу в суспільстві.
  • у цей напрямок також інвестують соцмережі. Twitter, яким користується чимало nft-євангелістів, нещодавно додав можливість відображати куплені токени в своїх профілях.

модні бренди будуть в авангарді цієї гонки

  • виробники одягу-одні з лідерів ринку по створенню так званої цифрової ідентичності всередині формуються метавселенних. Наприклад, balenciaga зробила колаборацію з fortnite по випуску цифрових скінів, приурочених до нової колекції одягу.
  • на думку newzoo, подібні ініціативи зіграють важливу роль в тому, як гравці в майбутньому будуть самовиражатися всередині віртуальних світів. Цього року колаборацій між модними брендами і метавселеннимі стане тільки більше.
  • великі компанії продовжать інвестувати в nft. У грудні nike купив компанію rtfkt, яка спеціалізується на випуску цифрових кросівок. Adidas випустив віртуальну колекцію в партнерстві з bored ape yacht club.

купівля віртуальної нерухомості як наслідок синдрому упущеної вигоди

  • newzoo зазначає, що зараз ми спостерігаємо за початком золотої лихоманки з купівлі віртуальної землі. Компанії все активніше інвестують в цей напрямок, намагаючись закріпитися на ще тільки формується ринку раніше конкурентів.
  • до того ж зміст реальних магазинів у зв’язку з пандемією обходиться для багатьох виробників все дорожче. Тому деякі рітейлери прагнуть розширити свою присутність у віртуальному просторі, щоб в теорії отримати доступ до ще більш широкої аудиторії.
  • нещодавно adidas придбав землю в the sandbox, де буде розміщувати брендований контент. А republic realm купила в тій же грі ділянку за $4,3 млн, щоб побудувати там віртуальний торговий центр. На думку аналітиків, в 2022 році подібних угод буде тільки більше.