У новому інтерв’ю для блогу playstation творець elden ring хідетака міядзакі розповів про підхід fromsoftware до пошуку правильного балансу між складністю і доступністю своїх ігор.
За словами геймдизайнера, проекти fromsoftware, подібні elden ring, будуються таким чином, щоб заохочувати геймерів переборювати труднощі. Розробники не підвищують складність штучно, а переслідують мету змусити гравців використовувати свою кмітливість, вивчати гру, запам’ятовувати процес і вчитися на помилках, продумуючи цикл подолання складнощів так, щоб він сам по собі йшов в задоволення.
” ми хочемо, щоб ви відчували, що в складному бою у вас завжди є шанс перемогти і просунутися далі. Складність не повинна здаватися несправедливою. Ми розуміємо, що ігри в дусі souls у багатьох асоціюються з неймовірною складністю і високим порогом входження. Але ми намагаємося продумувати цикл подолання труднощів у цих іграх так, щоб він сам по собі приносив задоволення”.
У випадку з elden ring автори навмисно не намагалися зробити гру легше попередніх проектів, але міядзакі очікує, що за рахунок відкритого світу і спрощеного доступу до мультиплеєра пройти гру зможуть більше гравців.
” у elden ring у вас буде багато способів долати труднощі, а перемагати ворогів і босів можна буде за допомогою хитрості і кмітливості. Якщо ви десь застрягнете, то зможете повернутися до цього моменту пізніше: завдяки свободі просування вам необов’язково сидіти на одному місці і битися лобом об стіну. Ви зможете придумати, що робити, і спробувати ще раз, коли будете готові.
Ми не намагалися навмисне знизити складність elden ring, але мені здається, що цього разу гру пройде більше гравців. Як я вже згадував, можна вільно переміщатися по світу і повертатися до складних сутичок пізніше, і я вважаю, що це дозволить проходити гру більш розслаблено.
Крім того, гра не зосереджується на одних лише боях. У вас буде більше можливостей нав’язати свої умови: це проявиться, наприклад, під час зіткнень з босами в полях, а також при використанні скритності в різних ситуаціях. Ще ми спростили доступ до багатокористувацької гри. Сподіваємося, що гравці цим скористаються і будуть приймати допомогу від інших. Ми думаємо, що завдяки всьому цьому відсоток гравців, які пройшли гру, на цей раз буде вище”.
Свіжий скріншот: