Як і було обіцяно, вчора пізно ввечері на сайті destiny 2 вийшов новий twab, присвячений різним змінам і нововведенням майбутнього великого доповнення “the witch queen (королева відьма)”, разом з яким також почнеться 16 сезон. Цього разу розповіли про невеликі зміни в системах репутацій, дрібних правках в тих чи інших аспектах гри і нових можливостях. Все це ми детально розберемо в даній статті, а також раджу ознайомитися з особливостями попереднього twab, перейшовши за посиланням.

Авангард

  • у 16 сезоні підвищать кількість одержуваних очок репутації при проходженні нальотів, за серію участі в нальотах, множники сутінки і бонуси сутінки. За словами розробників, кількість одержуваних очок має подвоїтися.
  • як уже відомо, після установки доповнення стандартний плейлист нальотів авангарду перейменують в “vanguard ops (операції авангарду)” з-за того, що туди додадуть 4 поля битв 13 сезону: behemoth (потвора) і oracle (оракул) на нессе, hailstone (град) на європі, опори (аванпост) на космодромі.
    • поля битв відповідають звичайній версії без чемпіонів, так як за складністю вона порівнянна з нальотами.
    • у контрактах, квестах, тріумфах авангарду трохи підправлять опис і їх можна буде завершити, проходячи поля.
  • з сутінкових нальотів починаючи зі складності hero (героїчна) приберуть спеціальні модифікатори, що збільшують шкоди боса. Як я зрозумів, все через те, що вони непостійні і змушували гравців вибудовувати більш складні тактики, ніж спочатку було задумано при проектуванні активності.
  • в похмурі нальоти додадуть новий модифікатор типу опік: acute-підвищує вхідний шкоди від певного елемента на 50% і збільшує вихідний шкоди на 25%. На даний момент в грі вже є аналогічні модифікатори, але з показниками 25 25%. Загалом, стане трохи складніше.
  • особливі сезонні підсилюючі модифікатори зі звичайних нальотів перенесуть в похмурі, в 16 сезоні вони будуть пов’язані з використанням порожнечі і глефи (новий тип зброї). Вони входять до складу щотижневої ротації і з’являються тільки на рівнях складності – hero (героїчна), legend (легенда), master (майстер).
  • особливими нагородами похмурих нальотів 16 сезону стануть: снайперська гвинтівка – ” silicon neurona (силіконова неврома)” і автомат “duty bound (службовий обов’язок)”. Ця зброя з 2 сезону з швидше за все оновленими перками і максимальним рівнем світла (представлені на картинках нижче).

Інше

  • випробування осіріса:
    • тепер при завершенні матчів гравці отримуватимуть невелику кількість очок репутації за кожен виграний раунд, а якщо бути зовсім точним, по 21.
    • у список нагород активності повернеться вкрай непоганий pvp-автомат під назвою”the summoner (заклинатель)”.
  • щотижня для однієї з ключових активностей (нальоти, гамбіт, pvp) активується збільшення одержуваних очок репутації тим самим дозволяючи мало не в двоє швидше підвищувати ранги. Після установки доповнення цей ефект нарешті з’явиться в описі модифікаторів активності і вам не доведеться шукати інформацію на сторонніх ресурсах або питати у друзів соклановцев.
  • у 10 сезоні з’явилася механіка легендарних секторів, яка змінюється по ротації кожну добу і включає в себе 2 випадкових загублених сектора з рівнем складності legend (легенда), master (майстер). У 16 сезоні її злегка оновлять через впровадження нової технології: тепер буде всього 1 загублений сектор з вибором рівня складності (нагорода одна і та ж).
  • за словами розробників, можливість змінити bungie name (унікальний нік для кроссплатформенності) з’явиться ближче до запуску доповнення. Спочатку цю можливість планували запустити ще в грудні 2021.
  • технологія ” high dynamic range (hdr)” тепер буде працювати у віконному режимі, для цього вам буде потрібно windows 10 (або вище) і, само собою, монітор, що підтримує технологію.
  • на pc c включеним hdr-режимом тепер можна робити скріншоти, використовуючи внутрішню систему (через кнопку print screen), мабуть, раніше з цим були якісь проблеми.
  • завдяки технології “dxgi flip model” на windows 10 (і вище) режим вікна “windowed fullscreen (повноекранний віконний)” повинен надати таку ж (або кращу) продуктивність, ніж повноекранний режим.

І в ув’язненні статті кілька думок з приводу перерахованого вище: додавання в список нальотів полів битви в теорії має урізноманітнити ігровий процес і я сподіваюся, що це нарешті допоможе уникнути ситуації, коли кілька разів запускається один і той же наліт. Зміни в легендарних секторах виглядають непогано, ось тільки тепер замість 2 секторів з різними нагородами залишився 1. І, звичайно, особливо радує видалення з похмурих нальотів модифікаторів посилення босів, можливо, тепер наліт” осквернена ” не буде викликати дику неприязнь.