За даними європейською асоціацією підприємств автомобільної промисловості (acea) в 2021 році в європі продажі гібридних машин з внутрішньою підзарядкою перевищили обсяги поставок моделей, оснащених дизельними двигунами — але поки всього на 48 автомобілів. Також повідомляється, що кожна одинадцята машина з усіх проданих була повністю електричною, всього продано 880 000 таких машин.

Джерело: photoman / pixabay. Com

Гібриди з внутрішньою підзарядкою зазвичай отримують електроенергію тільки в результаті роботи двс і здатні проїхати на заряді акумулятора відносно невелику відстань. Гібриди з можливістю зовнішньої підзарядки зазвичай більше покладаються на електродвигун і акумулятори, тому вважаються більш екологічно безпечними. Проте у них є і двс, що дозволяє проїхати деяку відстань на традиційному пальному в разі необхідності. “повні” електромобілі, очевидно, взагалі не мають двс.

Протягом року в єс було зареєстровано 1 901 239 млн самозарядних гібридів, тоді як в 2020 році — тільки 1,1 млн.число реєстрацій машин з дизелем впало на третину з 2,77 млн в 2020 році до 1 901 191 в 2021.

Нові урядові субсидії для транспорту з низьким або нульовим вуглецевим викидом потроїли продажі гібридів з можливістю зовнішньої зарядки і електромобілів до понад 1 млн машин тільки в 2020 році, точно розділити показники не представляється можливим. Гібриди з зовнішньої підзарядкою розглядаються автовиробниками як технологія, що передує тотальному переходу на повністю електричні машини, але їх застосування викликає критику захисників природи, оскільки з’ясувалося, що водії частіше, ніж очікувалося, покладаються на двс замість електродвигунів, забезпечуючи деякий обсяг викидів шкідливих речовин в атмосферу.

У 2021 році продажі електромобілів зросли на 63,1% до 878 500 машин, а гібридів з можливістю зовнішньої зарядки — на 70,7% до 867 100 автомобілів. Поки найпоширенішим типом транспорту залишається бензиновий-на нього припадає 40% реєстрацій авто, в 2020 році його частка становила 48 %.