У компанії lg display очікують зростання продажів oled-панелей, незважаючи на скорочення ринку телевізорів в цілому. За даними південнокорейського виробника, продажі oled виросли на 90% в порівнянні з минулим роком. Про це повідомив представник lg після доповіді про заробітки бізнесу в третьому кварталі.

Theindustrialtimes.com

Збільшити продажі допомогли дії керівництва компанії, що збільшила виробничі потужності з випуску oled-панелей з введенням в експлуатацію заводу в гуанчжоу (кнр). За словами представників lg, завод, що почав функціонувати в третьому кварталі поточного року, дозволив збільшити обсяги виробництва на 30 000 панелей. В цілому виробництво oled компанією зросте до 10 млн панелей на рік.

За даними lg display, в третьому кварталі продажі збільшилися в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7 %, до $6,17 млрд, а операційний прибуток злетіла на 222% до $451,9 млн.

Koreatimes.co.kr

Проте такий фантастичний зростання операційного прибутку виявився нижчим, ніж очікувалося. Раніше аналітики прогнозували операційний прибуток у розмірі $683,38 млн, але пізніше знизили прогноз до $512,5 млн після того, як з липня почали падати ціни на lcd-панелі (з минулого року ціни на lcd-матриці у зв’язку з пандемією covid-19 спочатку практично подвоїлися).

За даними досліджень ринку компанією witsview, середні ціни 32-дюймових lcd-панелей у другій половині вересня впали на 18,8% до $56 в порівнянні з першою половиною і на 9,7% в порівнянні з другим кварталом.

Подешевшали і дисплеї інших розмірів. 43-дюймові lcd-панелі впали в ціні на 10,5% до $111, 55-, 65 – і 75-дюймові — на 8 %, 6,8% і 5,1 % ($195, $260 і $373 відповідно).